28.07.2008

Impresii dupa prima etapa

Dupa incheierea primei etape (in afara de Vaslui-Steaua), rezultatele au fost cam cele la care ma asteptam. Cu exceptia Brasovului, toate celelalte le-am cam nimerit (majoritatea sunt si pe blogul meu de pariuri).
FC Brasov - Unirea Urziceni 1-0 (Cristian Oros '90+). Un meci slab, se vede ca a fost meciul de debut al Ligii I. Nici nu ma asteptam la un festin din partea celor doua echipe, desi credeam ca fantezia lui Razvan nu va avea limite si va juca un 4-3-3 (cu Hadnagy, Sburlea si Baltoi in atac), dar nu a fost asa. Cat despre Unirea... Daca va juca astfel tot campionatul, nu scapa de retrogradare, sa fie clar! Oricum, le lipsesc "n"-spe jucatori care sunt accidentati, deci au o scuza cat de cat plauzibila. Ma asteptam sa fie un X2 (D), si nu am fost departe de acel "X"... Ma rog, asta e.
U Craiova - Poli Iasi 2-0 ( Prepelita '62, Barboianu '89). Un meci mult mult mai bun decat cel dintre Razvan si Dan. Clar! Dar nici acesta nu a fost unul deosebit, in special datoria faptului ca Iasi-ul parca nici nu a existat. Ceea ce e de apreciat la trupa lui Popa este faptul ca ei nu tind spre Intertoto sau UEFA, si au mereu ca obiectiv salvarea de la matineu. Ramane de vazut ce vor face anul acesta. Cat despre Craiova... Pot fi surpriza acestui sezon, alaturi de ceilalti olteni, cei de la Pandurii. Pe un forum am spus chiar scorul corect, 2-0. Deci am intuit eu jocul juvetilor.
FC Arges - Poli Timisoara 1-1 (Dulcea '42/ Magera '44). Argesul a avut ceva ocazii, dar si pe final, timisorenii puteau sa iasa in avantaj. Nu a fost sa fie. Oricum, m-am distrat copios pe seama lui Penescu, la finalul meciului, cand insinua ca echipa sa ar fi fost furata cu 3 penalty-uri de catre arbitru. Din aceste motive Argesul a retrogradat acum 2 sezoane. Le era gandul la penalty-uri furate, in loc sa le fie mintea pe teren. E cert ca Timisoara daca va juca astfel tot sezonul si se va califica intr-un fel sau altul in grupele UEFA, va fi dezastru, pentru ca nu sunt jucatori caliti pentru a juca de 2 ori pe saptamana. Am pus X2 pe blogul de pariuri. :D
Gloria Buzau - Farul C-ta 0-1 (Maxim '78). Netelevizat. Ambele se vor bate la retrogradare in acest sezon, precum anul trecut. Ma asteptam sa fie X, dar m-as fi inselat
Rapid - Gloria 3-0 (Cesar '20, Boya '39, Spadacio '44). Exact cum ma asteptam. Gloria se va apara, Rapidul va ataca, Rapidul va marca. Au jucat bine rapidistii. Bine, nu grozav. La urma urmei, au fost goluri din cele mai seci. Actiune pe banda, pasa in lateral, BOMBA, gol. Sec, dar eficient. Ma bucur ca echipele romanesti au invatat ca eficienta e mai importanta in fotbal, decat spectaculozitatea. Rapidul va fi o combatanta pentru titlu anul acesta. Pe un forum am scris 2-0, am fost aproape.
Gaz Metan Medias - Otelul Galati 2-2 ( Boaru '9, (autogol) Jelev '32/ G. Paraschiv '16, '80). Meci netelevizat. Nici Mediasul, dar nici Otelul nu se vor bate la titlu sau pentru loc de cupe europene. Au loturi groaznice, sunt cancerul Ligii I, alaturi de alte cateva echipe. Am pus X2 pe blogabet.
CS Otopeni - CFR Cluj 0-4 ( Trica '11, Deac '36, Dubarbier '64, Fabbiani '90). Daca ar fi sa vorbim in termeni de wrestling, a fost un "squash" match, adica meci in care unul din combatanti il zdrobeste pe celalalt. Andone e penibil. Am castigat 42 de unitati pe blogabet.
Pandurii Tg. Jiu - Dinamo 1-1 (Piturca '84/ Torje '55). Un meci bun, in care la Dinamo s-a vazut lipsa lui Bratu. Dinamo e dependenta de Bratu. Pandurii nu e o echipa slaba. Cam asta ar fi rezumatul rezumatelor :). Dinamo a avut aere, dar eu cred ca echipa mai are de muncit, dar si Rednic, care l-a scos pe Torje dupa putin timp dupa marcarea euro-golului.

Niciun comentariu: