08.07.2008

Blog-ul meu de pariuri

Inainte de EURO,m-a bautut gandul sa ma apuc din nou de pariuri,dar de aceasta data nu la Pariloto (cote mici etc.),ci la alte agentii.Doar ca era o problema.Doar Pariloto nu are restrictia ca pariorii sa fie majori.Iar eu,cum nici nu aveam inca impliniti 15 ani,si nici nu aveam prea multi bani sa pariez fiecare meci,am decis sa caut un blog de pariuri in care sa mizez doar "puncte"...Asa am gasit Blogabet,un site de pariuri virtuale.Mi-am facut cont cu o saptamana inainte de inceperea Europeanului,si am inceput sa pariez.Nu am pierdut niciun ban,dar nici nu am castigat nimic.Defapt am castigat ceva,experienta din plin.
In urma Europeanului,am tras linie si am ajuns la concluzia ca sunt pe + (plus).Mai exact +15.96 puncte.Aceste puncte reprezinta,mai precis,profitul,respectiv pierderea,daca era cu - (minus).Pe blog apare doar + 5.96 pentru ca am gresit la numaratul punctelor la meciul Austria-Germania si Croatia-Turcia.Daca vreti sa vizualizati blogul dati click aici : http://pedigree.blogabet.com/ .

Niciun comentariu: