16.07.2008

Cariera FM 07 - FC Bihor Oradea Part 2

Dupa un sezon bun,in care am ocupat la final un onorabil loc 5,a urmat declinul.Dupa 15 infrangeri,8 egaluri si doar 11 victorii,am ocupat locul 12.Intr-o perioada parca nici nu mai stiam cum e sa dai gol,sa conduci pe tabela sau sa invingi.Principalele motive ale acestui an slab:retragerile lui Emeric Ienei (scouterul meu de baza) si Vali Miculescu (care a avut un final de cariera cu multe goluri,poate cel mai bun atacant pe care l-am avut),accidentari repetate din partea lui Raul Ember (principalul playmaker al echipei)si plecarea lui Razvan Farcuta (plecat in urma deciziei presedintelui in iarna pe 2.000.000 la Pandurii,unde a devenit o umbra a jucatorului ce inscria gol dupa gol la Oradea).La finalul sezonului ma batea gandul sa imi dau demisia,dar am zis ca fac doar o pauza de Football Manager.
Dupa cateva luni de pauza,am reinceput cariera cu FC Oradea,iar la finalul sezonului am ocupat locul 7.Nici rau,dar nici foarte grozav.In cursul acestui sezon am cuparat 2 pustani de 19 ani:Darko Stojanovski (care acum evolueaza la Portsmouth si valoreaza 6.5 milioane de euro) si Andryi Syvukha (care inca mai este la mine,are 25 de ani,si este curtat de Ajax,Fenerbahce si inca alte cateva echipe).
Dupa ce am revenit dupa cel mai prost sezon din cariera,am luat-o din nou la vale.Nu a fost locul 12,dar a fost locul 11.Turul l-am terminat pe loc retrogradabil din cate imi aduc aminte,iar pe final am avut un sir de victorii consecutive,dar nu m-a ajutat cu foarte mult.Din nou m-a batut gandul sa-mi dau demisia,dar de data asta mult mai serios.Am decis sa mai stau un an,iar daca ocupam din nou un loc modest,trebuia sa plec.In ciuda locului din clasament,am ocupat al 2 -lea loc in ordinea descrescatoare a numarului de goluri inscrise.In timpul acestui campionat l-am pierdut pe Stojanovski,plecat la Portsmouth,plecat pe 4.5 milioane euro.
Noul sezon avea sa fie unul foarte bun.Mi-am egalat propriul record,locul 5.Syvukha si Stojanovski si-au facut datoria si au inceput sa fie in vizorul echipelor mari din Europa.In acest an mai avea sa soseasca Rica Neaga,chiar daca era mai in varsta,era un jucator de creatie,util echipei.Din nou al 2-lea atac din Liga I (la egalitate cu Otelul Galati).
Sezonul urmator avea sa aduca si primul blat facut de mine :)).Am ajutat-o in ultima etapa pe Steaua sa ia titlul.Avea doar un punct avans fata de Rapid.Eu aveam un avans mai mare fata de locul 4,si nu aveam sanse pentru locul 2,asa ca am bagat o echipa slaba,si asa am ajutat-o sa castige campionatul.Syvukha primeste numarul 10,fiind printre altele un suteur de la distanta deosebit.Deasemenea,dupa retragerea lui V.Miculescu,Syvukha a fost desemnat cel mai iubit de fani.In acest sezon am marcat cele mai multe goluri (la 2 goluri distanta de Steaua).Syvukha a fost al 2-lea golgeter. :D
In cel mai recent campionat jucat de mine am ocupat din nou locul 3.Nu a fost un sezon deosebit...Syvukha n-a mai jucat ca nebunu',a simtit gustul banului,dar tot ramane curtat intens de cluburi mari (vreau sa il cedez doar la Real Madrid :D).
Cam asta a fost istoria carierei mele...TO BE CONTINUED

Niciun comentariu: