15.07.2008

Cariera FM 07 - FC Bihor Oradea

Categoric aceasta cariera este cea mai buna de cand joc eu Championship Manager sau Football Manager.Cariera am inceput-o acum un an si ceva,dar am si facut pauza de vreo 7 luni.
In primul sezon de manageriat echipa locala,am adus numerosi jucator mai batrani,experimentati,pentru ca de asta aveau nevoie restul jucatorilor (majoritatea juniori promovati de la echipa a 2-a,FC Beius).Daca la finalul turului nu am rupt gura targului (eram pe locul 8 sau 9),in ultimele etape am spart gheata,si ocupam primul loc la ceva puncte distanta si de locul 2.Asadar,am promovat inca din primul an in prima liga,desi majoritatea jucatorilor erau tineri,iar restul erau jucatori intre 30-35 de ani.Vazand ca nu voi avea nicio sansa in Liga I cu lotul pe care il aveam (in special atacantii nu ma multumeau,doar unul dintre ei,Valentin Miculescu,32 de ani),am adus mai multi jucatori:Sabin Ilie,Cristi Ianu,Bogdan Stelea,Janos Hegedus etc.Primul an nu a fost prea grozav pentru mine,dar am ocupat un onorabil loc 8.Nu mi se parea prea grozav deoarece vroiam macar sa egalez cea mai buna performanta din trecut a clubului FC Bihor (locul 7).
In al doilea an de Liga I am dus-o tot mai bine.Printre cei mai importanti oameni din acest sezon s-au numarat Vali Miculescu (o adevarata masina de goluri),Cristi Ianu,Alin Seroni (jucator gen Emeghara),Razvan Farcuta si Raul Ember,acesta din urma fiind un adevarat geniu,ce mai tarziu avea sa se accidenteze grav (dar pana atunci mai e ceva timp).Cel mai notabil meci al acestui sezon a fost FC Bihor - Dinamo,jucat pe stadionul Municipal.Dupa ce Dinamo conducea cu 1-0,in urma unui eurogol marcat de la distanta de Margaritescu,echipa mea a avut forta de a reveni,iar pe final am reusit de doua ori sa marchez,prin Sabin Ilie si prin Raul Ember (dupa o cursa halucinanta si un sut bine plasat).Asadar,in al 2lea an de Liga I am ocupat locul 5!!!
To be continued ... :D

Niciun comentariu: