12.08.2008

Just jokin'...

Merge o baba cu bicicleta. O intreaba un politai:
- Unde mergi babo?
- La cimitir.
- Si bicicleta cine o aduce inapoi acasa?

Cica era o data un concurs de prins melci.
Locul I - un batran de 88 de ani - a prins 2 melci
Locul II - un batran de 89 de ani - a prins un melc
Locul III - unul de 90 de ani - nu a prins nici un melc dar s-a strofocat foarte mult.
Dupa festivitatea de premiere se iau interviurile si se ajunge si la cel de pe locul III:
- Cum se face ca nu ati reusit sa prindeti nici un melc ?
- Apai, fata mosului, eu pana ma apleeecc ..., pana intind manaaaa ..., melcul ... tusti!!!

Doi pensionari stateau pe o banca, in parc. La un moment dat apare o blonda superba. Unul dintre ei spune celuilalt:
-O vezi pe fatuca aia care vine spre noi?
-Da, ce-i cu ea?
-Moare dupa mine!!
-Ei, nu mai spune, cum asa?
-Doar n-o sa moara inaintea mea, ca-i tinerica!!

Un politist fugarea un hotz, si dupa prima intersectie l-a depasit!

Doua furnici numarau o bila si le-a dat cu virgula.

Un taran catre celalalt:
- Uite ce scrie aici in ziar, ca in capitala un om e calcat de masina la fiecare jumatate de ceas. Ce-or fi avand cu bietul om?

Un taran mergea cu caruta pe sosea. Un caine incearca sa il depaseasca si, nereusind, ii spune:
- Bai tarane, ce mergi pe mijlocul drumului? Trage mai pe dreapta!
- Doamne, in viata mea n-am auzit caine vorbind, zice taranul.
- Nici eu, completeaza calul.

In Gara Basarab un taran vindea ardei iute:
- Ia ardeiu', Ia ardeiu'
Soseste un tren din care coboara un cetatean care il aude pe vanzator:
- Ia ardeiasu', Ia ardeiasu'
Cetateanul ii spune nervos:
- Arde-o pe muma-ta, nu vin eu de la Iasi?!

3 tarani se muta la oras. Dupa 3 luni, ei se intalnesc si incep sa-si povesteasca cum s-au adaptat la oras...
Primul:
- Ba, e rau la oras ma cu scarile. La noi numa urcai cateva scari si ajungeai in casa. Aici tre sa urc numai in zig-zag.
Al doilea:
- Ba, eu am probleme cu apa. La noi era apa la fantana, scoteai apa frumos din fantana si beai apa, aici dupa ce trag apa, pana bag capul in wc, se scurge toata.
Al treilea:
- Ba, eu am probleme cu vecinii. Cand ma intorc seara pe la 3 noaptea, cum stau la etajul 8... ajung in fata liftului si acolo scrie clar: "Pentru 4 persoane". Asa ca trezesc inca 3 vecini ca sa pot sa urc sus...

Niciun comentariu: