10.08.2008

Ce-am facut la Beijing pana acu'

Pai... Nu putem spune ca am fost dezastru, nu? Totusi, o medalie de aur la un sport la care nu prea ne asteptam sa castigam, sa nu zic ca nici nu o cunoasteam pe Alina Dumitru... Oricum, e ceva sa invingi coreeanca aia, dubla campioana olimpica la judo pana atunci. Bravo, Alina, toate felicitarile noastre.
Inainte de gimnastica masculina, sa vorbesc despre handbalul feminin. Victorie la 12 goluri diferenta, ceea ce nu este accesibil oricui. O victorie impotriva Kazahstanului care a eliminat Coreea de Sud la baraj (!!!). Am jucat bine, nu am ratat de la 7m prea mult, ceea ce a contat mult, zic eu.
Acum, gimnastica masculina... Pai... Cum sa zic? Slab. Avem cativa gimnasti in finala, dar din cate am vazut, niciunul nu e de aur. Avem cei mai slabi gimnasti din ultima vreme, sperantele noastre stau doar in Dragulescu,Stanescu si Kossi... Selariu care parca nu a mai facut sarituri in viata lui, asa a picat ieri. Mda... Deci daca luam medalie de bronz la masculin e super-ok, parerea mea.
Azi a mai fost si gimnastica feminina, loc unde nu stam foarte prost, si putem sa ne gandim la vreo medalie. Nistor si Izbasa daca fac ceva, e bine, daca nu, si mai bine.
La cantoaj... Suntem in finala. Ce vom face acolo? Ramane de vazut. Daca Lipa le-a antrenat pe cele 2 calificate in finala, atunci e bine. Ele se asteapta la 2 medalii de aur la canotaj. Mda...
La natatie nici nu ne-am calificat, oricum, nici nu ne asteptam la aur olimpic. La tir... suntem praf.
Deci... pana acum nu stam foarte prost. Totusi, sa nu uitam ca avem sanse la handbal la o medalie (asta daca trecem de grupe), si avem din prima zi o medalie de aur.

Niciun comentariu: