08.09.2008

Un nou inceput

Dupa cum stiti, sambata a inceput campania de calificare pentru Campionatul Mondial din 2010 care va avea loc in Africa de Sud. In mare, nu pera au fost surprize, sau cel putin nu au fost surprize foarte mari. Pe blogul meu de pariuri am pus zece meciuri, din care mi-au iesit sapte. Pe cine am pierdut? Macedonia - Scotia X2 (1-0), Romania - Lituania 1 (0-3) si Austria - Franta X2 (3-1). Restul mi-au iesit. N-au fost bombe, sau nu stiu ce previziuni. Armenia - Turcia 2 (0-2), Spania - Bosnia 1 (1-0), Cipru - Italia 2 (1-2), Bahrain - Japonia X2 (0-3), Muntengru - Bulgaria X2 (2-2), Ungaria - Danemarca X2 (0-0) si Albania - Suedia X2 (0-0) au fost meciurile castigatoare pentru mine. Cam la toate am tremurat, fie pentru ca am pus X2 si a fost egal, fie ca Italia a castigat pe final de tot, fie ca unele echipe au avut avantaj minim (Spania)... Importante sunt punctele pe care nu le-am pierdut, ca de castigat, nu pot spune ca am iesit pe plus, dimpotriva, sunt pe -9 in aceasta prima etapa de calificari. N-as zice ca e prea rau, doar se putea si mai bine, cum defapt, puteam si sa pierd pe Italia sau Spania. Important e ca am castigat pe ele si pe celelalte. De pierdut, am remarcat ca am pierdut pe niste echipe pe care, personal, eu le vedeam dinainte castigatoare, sau nu ma asteptam sa pierd pe ele. Macedonia a fost una dintre surprizele de sambata. Scotia a fost invinsa la limita, 1-0, dar puteau sa mai primeasca vreo 2 mai spre final, din cele vazute la un rezumat. Apoi, surpriza debutului de calificare, victoria la forfait a Lituaniei in deplasarea de la Cluj-Napoca, a fost probabil un adevarat soc in lumea pariurilor. Nu cred ca un parior adevarat nu a pus 1 la meciul Romaniei. Cei care n-au pus, ar fi zis: "Eeee, eu ma asteptam sa pierdem la 0, doar a lipsit Mutu. Pariam casa pe Lituania". Reactia mea ar fi: "Vorbe de c*c*t, le-aud in fiecare zi" ((c)Sisu & Puya). Mda... Ultima mica mare surpriza pe care am pierdut ar fi victoria Austriei contra Frantei. Poate te-ai fi asteptat la un 1-0, dar la 3-1, sincer nu ma asteptam. Domenech ar face bine sa isi deasingur demisia, pentru ca nu are fata de nationala Frantei. Chiar remarcam faptul urmator: Domenech, un antrenor slab, conduce o nationala de jucatori valorosi (Henry, Nasri, Ben Arfa, etc.), iar la Italia, nationala e condusa de un antrenor foarte bun, jos palaria domn' Lippi, dar selectionata Italiei e cam subtirica din punct de vedere valoric...

Niciun comentariu: