11.09.2008

Overview: Insulele Faeroe - Romania

Dumnezeule! Nu ma mai vazut o nationala a Romaniei atat de slaba niciodata! Nici chiar in meciul din Armenia de acum cativa ani cand echipa noastra a remizat, scor 1-1. IN ambele meciuri me-au lipsit jucatori, doar ca in meciul contra Armeniei ne lipseau vreo 14, iar in meciul de ieri ne lipseau doar vreo 4-5, si nu toti de baza... Asta a fost. Fara Aliuta si alti cativa jucatori, gen Nesu sau Cocis, ieri am fi facut CEL MULT 0-0!
Pentru binele nostru, ar fi esential daca nu am mai apuca ziua meciului cu Franta, macar n-am mai suporta o noua umilinta dupa cele cu Lituania si Faeroe. Valoarea lotului Romaniei, fara Mutu si Chivu, e 0. Dupa un gol mult prea norocos inscris de Cocis, nu stiu daca am mai legat mai mult de patru pase consecutive. Ce sa mai vorbim de pase rapide, "un-doi"-uri etc.?!
Daca Mutu nu va mai jucat pentru nationala, cat Piturca este antrenor, eu, sa fiu Mircea Sandu, l-as demite pe Piti in secunda asta. Suntem mult prea dependenti de Mutu la ora actuala, un lucru grav din punctul meu de vedere. Nu prea il vad eu pe Mutu inlocuit cu succes de Marius Niculae sau de Bogdan Stancu/Claudiu Keseru la ora actuala. Poate peste 2, 3, 5, 10 ani, Keseru va fi suficient de valoros cat sa il inlocuiasca pe Mutu, dar acum, nu.
Aceasta victorie la limita reprezinta, in vederea mea, un semiesec. Scuze gen "Feroezii s-au aparat cu tot efectivul lor!" nu exista pentru mine. Poate doar scuze gen "A lipsit Mutu"... Asta e o scuza plauzibila, desi, e mai degraba o banala constatare, decat o justificare a rezultatului.
Teoretic, meciurile cu Lituania si I-le Faeroe trebuiau sa fie cele mai banale pentru noi. Asta o spun urnele valorice... Mi-e teama de Serbia. Mi-e teama de Austria. Mi-e teama de Franta. Cine stie, paote ca pana la meciul cu Franta nu va mai fi tot Piti pe banca. Poate nu va fi nimeni pe banca. Oricum, e cert ca daca Piti va fi demis, pun pariu ca Sandu il va numi pe Iovan ca principal, sau alta "epava" antrenoriala. Asa a fost si la CFR Cluj. Antrenori cu faima europeana, gen Iruetta, erau dati ca inlocuitori pentru Andone, cand sa vezi, a venit Trombetta. HA!
In concluzie, nu poti decat sa NU te uiti la meciurile Romaniei. Jucati Football Mangaer sau Fifa 09, uitati-va la un show de wrestling, citi o carte buna, vizionati un film, ORICE! doar nu va uitatia la jocul Romaniei.

Niciun comentariu: