14.09.2008

Fuck!

Sunt mai putin de 24 de ore pana cand incepe scoala (cel putin la liceul meu, incepe cam de la ora 8:30). In mai putin de 24 de ore va incepe "the high school" (cum ar fi spus americanii). Mda... Cu nici 24h inainte de a incepe scoala, nu imi cunosc dirigintele (adica nu stiu cine va fi). Probabil ca maine, dupa ce se termina festivitatea, se va spune ce si cum, si in primivnta viitorilor colegi, deoarece si acestia sunt o necunoscuta in ecuatie, pentru mine. S-ar putea sa ne repartizeze in functie de preferinte, adica in cazul in care eu doresc sa fiu cu 5 fosti colegi din generala, as avea sanse ca eu sa pic cu ei, fie in prima clasa, fie in a doua clasa. Cel putin asa ma gandesc ca inseamna repartizare "dupa preferinte"... Ma rog, eu asa cred ca va fi, aveau timp toata vara sa ne alinieze dupa medii, iar daca nu s-a facut asa, precis e altcumva :D.
Erau zvonuri ca scoala va incepe pe 20 octombrie, sau va ingheta, iar cursurile se vor (re)lua abia din iarna, din februarie parca... Zvonuri date de niste copii care probabil se sperie de Tezele Unice mai rau ca de moarte. Un sambure de adevar tot are si aceasta "barfa", si anume ca profesorii fac greva pentru marirea salariului, dar in niciun caz atat de mare in cat sa fie si o inghetare a anului scolar. Oricum, mi-ar placea enorm de mult ideea de a nu face scoala cateva luni, sau de ce nu, chiar tot anul sa stau pe bara! Deja sunt si eu visator, un liceean visator...

Niciun comentariu: