11.09.2008

Intamplare jenibila

Pentru concursul intitulat "Cea mai penibila intamplare", organizat de Blogatu si Rampage...
Intamplarea pe care o voi relata s-a petrecut anul acesta, acum vreo cateva luni de zile. Era mai spre seara si eram, ca de obicei, pe messenger. Nu vorbeam cu nimeni, pur si simplu stateam pe mess ca altceva mai bun nu aveam ce face, cand, deodata, primesc un g.m. din partea unei fete din lista, care a scris ceva de genu': "Cum ma consideri? 1. sexy 2. frumoasa 3. dragutza 4.misto etc...". Desi eu nu obisnuiesc sa raspund la mass-uri dinastea, am decis sa scriu si eu ceva. Am decis sa scriu "misto". Si, ca nu vroiam sa scriu doar "4" sau care era cifra respectiva, am vrut sa scriu direct M-I-S-T-O... Si, pentru ca m-am si grabit, am facut o greseala de tastare, si am scris "muisto"....
Exista ceva mai penibil pe lumea asta?

Un comentariu:

xdetective spunea...

hmmm, totusi hai sa fim seriosi, umbla pe net, pe o gramada de linkuri faza cu "muisto" in loc de "misto". Sincer, pare cam prea prea dar ... Oricum bravo