01.12.2008

Jalnic!

Iata ca am apucat si ziua cand Belarus si Cipru defileaza in fata Romaniei in clasamentul coeficientilor UEFA. Culmea, de 1 decembrie. Iata deci, ca Liga lu' Mitica ocupa un dezonorant loc 21 in aceasta ierarhie. Acum vreo 3 ani, cand Steaua si Rapid faceau legea in Cupa UEFA, eram in fata unor adversari de calibru, cum ar fi Portugalia, Germania si multe alte forte in Europa. Acum, am ajuns de... rasu' lumii, doar Lituania este sub noi, ca in rest, nu suntem departe de carambolul ligilor malteze, islandeze sau galeze (Tara Galiilor e pe locul 46- dar presimt ca in vreo 5 ani acestia vor fi surpriza tuturor coeficientilor, pentru ca au o generatie Under 21 redutabila, ce poate sa duca echipa nationala in premiera la un turneu final, si multe alte fapte marete).
Am tot repetat-o de cand am auzit ca vom avea 7 echipe in competitiile europene: Acest "record" va dauna Ligii 1. Si iata ca suntem pe locul 21, si sincer nu sunt foarte socat, poate doar amuzat cand imi amintesc ce se dadeau unii cu curu' de pamant auzind vestea. Cardinalul echipelor din UEFA/UCL au saracit averea punctelor Ligii 1. Echipe gen Timisoara (care a facut 0 puncte mari si late) respectiv Rapid ,Urziceni si Dinamo (1 punct) au "daunat" coeficientilor, iar punctele stranse de CFR Cluj (6), Steaua (5,5) si chiar Vaslui (4), adunatele cu cele 3 de la echipele ceva mai sus notate, au venit impartite la 7, si iata ca in urma socotelii, au iesit 2,642 puncte de care trebuie sa fim mandri, muncite, desi am mai putea face niste puncte, daca in ultima etapa de UCL, CFR ar bate pe "Stamford Bridge", iar Steaua pe Fiorentina (in acest caz Steaua ar juca in primavara UEFA - ceva notabil)... Poate va reusi Steaua,cine stie... daca se va concentra si isi va pregati bine temele, dar in niciun caz CFR, prevad ca englezii ne vor bate ca pe fasole => CIU-CIU PUNCTE, CIU-CIU EUROPA!
Acest articol apare si pe blogul meu de mysport.

Niciun comentariu: