28.06.2008

Album Panini EURO 2008 completat

http://www.youtube.com/watch?v=f6jFA2Uhupo
Din pacate nu este albumul meu,desi si eu colectionez.Mie imi mai lipsesc doar 11 stickere pentru care am facut comanda la editura Burda pe data de 30 mai,dar vad ca pe aia ii dor undeva de comanda facuta,dar tot asa am sa-i fac de ras de cate ori am ocazia.Cu vreo 2 luni inainte de inceperea Campionatului European am inceput si eu sa colectionez,alaturi de cativa colegi de clasa si inca vreo 2-3 prieteni.Albumul costa 4 lei , iar un plic (ce contine 5 stickere) costa 1 leu.Se gasesc la fiecare chiosc de ziare.
De aceasta data nu am nicio dublura,majoritatea le-am vandut,iar o parte din ele (care erau defapt tripluri sau cvatrupluri) le-am pierdut undeva la scoala sau mi le-a furat cineva.Prima echipa completa in albumul meu a fost evident,nationala Romaniei,din care doar 50% le-am prins eu,restul jucatorilor sunt fie din schimburi fie sunt cumparati.Suma cheltuita de mine pentru completarea acestui album este cam de 130 de lei (minim).
Desemenea,mai am albume de la EURO 1996 (completat full),World Cup 1998 (lipseste doar echipa Iran,deoarece acele stickere nu se gaseau nicaieri),EURO 2000 (in jur de 15 stickere lipsa),WC 2002 (lipsa in jur de 100 de stickere),EURO 2004 (nici nu stiu cate imi mai lipsesc,dar sunt destul de multe),WC 2006 (lipsa 10 stickere).Albumele mentionate mai sus nu sunt de vanzare. >:P
P.S Promit sa postez un video cu albumul meu daca imi vine pana la urma comanda,si il voi avea completat cu toate cele 535 de stickere (repet,momentan imi lipsesc doar 11).

Un comentariu:

Pauliq spunea...

salut!
daca vrei sa facem schimburi sau ceva da add la ID abrudanpaul