11.10.2008

Preview: Romania - Franta

In primul rand vreau sa mentionez ca aceste 2 echipe s-au intalnit si la Euro 2008 iar acel meci a fost considerat cel mai urat al competitiei (s-a incheiat 0-0). In al doilea rand, eu nu cred ca vor fi foarte mari diferente intre partida din vara si cea de azi. Meciul se joaca pe vesnicul stadion "Farul" din Constanta, vesnicul stadion ce ne-a purtat noroc in ultimii ani. Din cate imi amintesc, am invins Cehia si Olanda pe acelasi stadion, deci se presupune ca ne-a purtat noroc, ceea ce presupune ca trebuie sa jucam pe el mereu cand avem meci greu, ceea ce presupune ca ne bazam pe superstitii, ceea ce presupune o doza maxima de idiotenie. Dar astea sunt treburile FRF-ului, de aceea n-ar trebui sa ne mire pe ce stadion jucam.
Revenind la meci... De ce cred eu ca va fi un meci slab? Pai e simplu: ori se vor bloca cu fundul in poarta ambele echipe (si va fi acelasi meci ca cel de le Euro), ori ne vom bloca doar noi (la urma urmei cine e selectionerul Romaniei?) si vom primi 2-3 goluri in prima repriza, iar in a doua vor intra niste pustani pentru francezi...
Avem un lot foarte slab, am ajuns sa ne bazam pe Cocis, o epava care fuge si atat. Daca mai juca si Daniel Niculae era foarte foarte grav, dar e bine ca au fost convocati Bogdan Stancu si Pantilimon (desi sunt constient ca acestia au fost trecuti doar pentru a intregi lotul, nu ca se va juca cu ei macar pe banca de rezerve). Eu l-as fi adus la lot si pe Keseru pentru ca, la urma urmei, el va fi "liderul" nationalei peste maxim 5 ani, cand Mutu si Chivu se vor lasa de meserie.
Meciul poate fi considerat interesant pentru ca selectionerul care va pierde va spune "adio" selecionatei pe care o antreneaza. Poate si din aceasta cauza niciunul dintre Domenech si Piti nu va risca, se vor apara ambii, va fi rezultat de egalitate, si implicit, un meci plicitisitor, slab.
Eu as miza pe un 0-0 sau, daca Franta va risca, 0-2. Oricum, Allez Les Bleus! PARDON... HAI ROMANIA :D

Niciun comentariu: